sjuklingen


hej sweeties! Har inte updaterat nått men så här ligger det till.. söndagkväll vakna jag vid 1 av ett ryck och spyde ner sängen, och så fortsatte den natten! fick knappt någon sömn. sen så fick jag feber, halsont, magont etc.. tror aldrig jag mått så dåligt faktiskt, haha! men atm så mår jag bra! eller inte helt, menmeeeeen! överlever

Har ägnat mej till PLL och härliga filmer, man blir alltid glad av det! kollade nyss på date movie, awesome film! Mina kläder från h&m hade kommit idag och är helnöjd! älskar dem, saknade bara blusen och den vita tröjan med dragkedja.. ajha hehe :( har vart en mysig kväll men nu är jag trött och huvudvärkad, pusspuss!

1 kommentar:

  1. hejsanhejsan Jennie!
    Jag heter, ja, det ser du där Uppe, men jag har i alla fall följt din blogg och Elviras/Dessies blogg i några månader, fast Elvira/Dessie har bloggat mer så henne följer jag mer.

    börja booga mer! Heeeejdååååå krya på dig :)
    ps. jag har ingen blogg för tillfälleet, men annars brukade den heta sofiesofielivet.blogg.se

    SvaraRadera